Salı, Kasım 21, 2006

The Game NY'da Tutuklandı! ilginç :D

Trajik-Komik haberlerden biri, ben çok güldüm buna..16.11.2006 Perşembe gecesi New York da bulunan ve gecenin geç saatlerinde bir taksiye binen The Game, araca bindikten sonra taksi şöförüne kendisini undercover cop (gizli servis) olarak tanıtan ve acil bir görev için taksi şöförünün gideceği yere kadar trafik lambalarında kırmızı ışıklarda durmaksızın ilerlemesini emretti.

Şehir merkezi Lexington Avenue kavşağında bu NY polisin gözünden kaçmadı elbette, gecede trafikte tam bir kaos yaşandıktan sonra polis aracı sıkıştrıp durmasını sağladı. :D Sorguda taksi şöförün ifadesini doğrulayan The Game tutuklandı. Avukatı aracılığıyla hafta sonu The Game'den yazılı bir bildiri açıklandı.

"Bu Hip-Hop Polislerine düzenlenmiş bir komplo, beni çökertmeye çalışıyorlar. Ne zaman New York'a gelsem aynasızlar beni takip ve taciz ediyor, ben yeni albüm tanıtımım için gelmiştim. Asla kendimi bir başkasıymışım gibi pazarlamam, buna ihtiyacım yok! Hele lanet bir aynasız olarak asla!" dedi.
Belliki adam macera peşinde..alkollü yada kafası güzel olup olmadığı açıklanmadı nedense :)))) bana kalırsa kafası 1 milyondu :D


Komplo kurbanı :D The Game 'in bahsettiği 14.11.2006 da piyasaya sürülen son albümü.. 'Doctor's Advocate' Albümde Kanye West, Timbaland, Will.I.Am, Cool & Dre, The Neptunes, Mike Eliziondo, Just Blaze, Scott Storch ve 9th Wonder yapımcılığını, vokallerde de Nas, Busta Rhymes, Snoop Dogg, Mary J. Blige, Lauryn Hill, Damian Marley, Mariah Carey ve Anthony Hamilton çalışıldı.

'Doctor's Advocate' albümünden önce It's Okay (One Blood) single albümünde oldukça başarısız olan sanatçı bu albümde patlayacağını ileri sürsede bunu zaman gösterecek. Albümden "Doctor's advocate" sample dinlemek için burdan.

It's Okay (One Blood) feat. Junior Reid klibi izlemek için tıklayın!

lo-fi (small) - hi-fi (medium)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bi kez the game in albümü büyük bi başarı yakaladı.Dünya dan habrin yok sen her kimsen artık yalan yanlış haberler yazma derim ben

Adsız dedi ki...

ben the game'nin böyle bi şey söylemesine inanmıyorum bence çünkü the game'nin çetesi var niye böyle yalan söylesinki